31 december 2015

Min boklista 2015

sammanlagt: 41 böcker

januari: 
  • "The Carrie Diaries" 
  • "Villig"
  • "Rädda mig inte!"
  • "Älskar - hatar"
februari: 

  • "Här ligger jag och blöder"
  • "Det handlar om dig"
  • "Mitt extra liv"
  • "Femtio nyanser av honom"
  • "Undret"
mars: 

  • "Beautiful Creatures #4 Den sista prövningen"
  • "Det händer nu"
  • "Eskort"
  • "Maze Runner: I dödens labyrint"
april:

  • "De odödligas regler" 
  • "Oceanen vid vägens slut"
maj: 

  • "Allegiant"
  • "Kort kjol"
  • "Ttyl"
  • "Erebos"
juni: 
  • "En sån där vidrig bok där mamman dör"
  • "Pappersstäder"
  • "Född fenomenal"
  • "Han kallar sig Esmeralda"
  • "Spotlight"
  • "Röd som blod"
  • "Kärleken" 
  • "Offpist"
juli: 
  • "Prodigy"
  • "Kallelsen"
  • "Frestelser"
  • "Sätt mig i brand!"
september: 
  • "Jag är Malala"
oktober: 
  • "Kejsarn av Portugallien"
  • "Det oändliga havet" 
november: 
  • "Konsten att vara kvinna"
  • "Mycket mer än så"
december: 
  • "Dare me"
  • "Jag ger dig solen"
  • "8 saker du aldrig skulle våga"
  • "Black Ice"
  • "Innan jag dör"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar