31 maj 2012

Föräldrafritt - Francine Pascal

Min kommentar: Jag har läst många många böcker i serien "tvillingarna". TV-serien "sweet vally high" är superbra men den sänds inte längre, vilket är riktigt synd.


Handling: Föräldrafritt handlar om Jessica och Elisabeth Wakefield trodde att deras föräldrar skulle låta dom vara hemma ensam medans dom var borta och då bjöd dom in nästan hela skolan på fest hemma hos dom.
Men efter dom hade bjudit in alla så säger deras föräldrar att dom visst ska ha en barnvakt, May som är en gammal, ordentlig surtant. Och vad ska dom göra för att få henne borta från huset en hel lördagskväll?!

Ålder: 9+
Serie: Finns typ hur många som helst, det är bara fråga på bibblan kommer dom med en hel hög.
Betyg: 4/5

3 kommentarer:

  1. Jag har läst typ alla dom böckerna men nu ser jag ju att jag har en riktigt spännande bok till jag måste läsa i den serien :D

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKADE dom böckerna när jag var en liten :D

    SvaraRadera
  3. Håller med Patricia här ;)

    SvaraRadera