1 juni 2012

HEDDA och kärleken och allt det andra - Åsa Hofverberg

Min kommentar: När jag först började läsa den här boken tyckte jag inte alls att den var bra men så längre in man kom in i boken så bättre bättre blev den.

Handling: Boken handlar om Hedda, hon ska fira jul med hennes familj men en dag innan julafton så kommer polisen och vill prata med Heddas pappa. Hedda och Tobias börjar komma närmare och Hedda och Carro glider isär. Vad ska Hedda göra åt det tro?!

Ålder: 9+
Serie: Del 2 i serien Hedda.
Betyg: 5/10

9 kommentarer:

  1. Är de den boken du tycker är tråkig

    SvaraRadera
    Svar
    1. från början tyckte jag ju det, om du läser inlägget kanske du inte behöver ställa några dumma frågor?

      Radera
  2. Den verkar ganska bra när du beskriver den men alla böcker är väl inte så spännande i början eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asså nä men en superbra bok ska ju ha en bra början :)

      Radera
  3. Är inte det en barnbok asså för typ 6 åringar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. om ändå 6 åringar kunde läsa så kanske.

      Radera
  4. Jag är på första boken :D

    SvaraRadera
  5. Finns det en femma av denna?

    SvaraRadera