29 juli 2012

Noras val - Becca Fitzpatrick



Min kommentar: Den bästa hittills i serien! En klar 5:a. Det var så bra, hur kan man komma på så mycket bra på bara 318 sidor! Och hur kan man komma på en sån stor ondska som kan besegras på 318 sidor! Go Becca! Kommer med nöje läsa 4:an om den kommer ut! 

Handling: Nora vaknar upp på en kyrkogård utan att veta hur hur hon hamnat där. Hon minns inte att hon har blivit kidnappad eller något av dom senaste månaderna. Vad är det för något hennes familj och hennes vänner försöker dölja när dom säger att inte gräva i hennes förflutna. Noras letande efter svar leder henne till en ond man som gärna håller på med svartkonst och mitt i allt kaos ställs hon inför ett val som kommer förändra hennes liv för alltid?! 

Ålder: 13+
Sidor: 318

Serie: Del 3 i serien Ängel, läs dom andra recensionerna på bokus, jag har läst dom men det var innan jag gjorde denna bokblogg. 
Betyg: 5/5

1 kommentar:

  1. sv; NEJ! Jag vill bara veta vart du får det ifrån så jag kan läsa mer om det. :D

    SvaraRadera