6 augusti 2012

Harry Potter och fången från Azkaban - J.K Rowling


Min kommentar: Den här boken var superbra! Jag älskar att all spänning hoppar ihop med quidditch och hippogriffen. Det händer liksom mer och mer inte bara en sak som man följer. Igår funderade jag tillochmed att se filmen men det slutade med att jag hållde på med min design. När jag var liten tyckte jag att den här var bäst av filmerna.

  Handling: Harry går på sitt tredje år på Hogwarts. Ingenting är sig likt. Sirius Black har rymt från det toppsäkra fängelset Azkaban. Han har suttit inne i 12 år och är nu på rymmen. Mot Hogwarts sägs det att han är på väg. De hemska dementorerna ska hålla vakt utanför Hogwarts, Harry är inte säker. Men han är fastbesluten att lösa mysteriet med Sirius Black.

Serie: Del 3 i serien Harry Potter.
Sidor: 527
Betyg: 5/5

1 kommentar: