28 december 2014

"Intriger" av Sara Shepard

Intriger (inbunden)Originaltitel: "Unbelievable"
ISBN: 9789132156724
Utgiven: 2011
Sidor: 252
Serie: Pretty Little Liars (del 4)

Handling: Någon har vänt upp och ner på de gamla vännernas liv. Fått dem att känna det som om de lever i en mardröm de inte kan vakna upp ur. Förrän det är för sent ...
Emily är förvisad till kusinerna i Iowa. Aria måste bo med sin pappa och hans knäppa flickvän. Spencer känner sig skyldig till Alisons död. Och Hanna svävar mellan liv och död på sjukhuset. För att hon visste för mycket.
Ingen av vännerna vågar säga sanningen, istället fortsätter de leva på lögner. Intrigerna tätnar och ingen går säker. För någon av dem står på tur att bli "A":s nästa offer ...

Min kommentar: Jag tycker verkligen om PLL böckerna men det är ganska förutsägbart med tanke på att jag är update med serien. Ska iallafall fortsätta läsa serien, har fått reda på nu att det är ungefär 17 böcker i serien bara varav 5 är på svenska. Kommer nog fortsätta läsa dem på engelska hur som helst så gillar jag den och den höll mig fast till slutet. Rekommenderar om man till exempel tycker om Gossip Girl böckerna.

Betyg: 3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar